سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 10 تير 1403
  • روز صنعت و معدن
24 ذو الحجة 1445
  • روز مباهله پيامبر اسلام صلي الله عليه و آله، 10 هـ ق
Sunday 30 Jun 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    يکشنبه ۱۰ تير

    مرز عشق و هوس

    شعری از

    طاهرفرجاد

    از دفتر شعرناب نوع شعر

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۵۱ شماره ثبت ۷۰۵۷
      بازدید : ۱۹۰۵   |    نظرات : ۳۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر طاهرفرجاد
    آخرین اشعار ناب طاهرفرجاد

    خدا می داند امشب را درونم زیر و بر کردم

    نوشتم دوستت دارم سخن را مختصر کردم

    به جمع دوستان من کسی از حال من آگه

    به او گفتم خدا داند ، ندانستم نظر کردم

    نوشتم چند بیتی را تسلی یافتم شاید !

    تو جانا صد غزل ماندی و بیجا من سفر کردم

    نوشتم دوستت دارم زدم بر طبل بی عاری

    نگو عیب است عیاری که در عشقت خطر کردم

    مرا ساحل فراوان است ، گر طوفان نشینم من

    مرا یک زندگانی هست و باقی را ضرر کردم

    به یک دم باتو بودن را به نام عشق می خوانم

    همه عمرم هوس بود است و بی حاصل حدر کردم

    به من گفتند در نامت هوس را مدعی باشم

    بیا بنشین کنار من که هر کس را خبر کردم

    شبی گفتم نچینم من ز باغت خوشه ی انگور

    به دل درد تمنایی ، از آن هم بیشتر کردم
    ___________________________________
    تمنا دارم آموزشم دهید و معایبم را هر گونه دوست دارید 
    کامنت محبت کرده و بیاموزیدم .
    با سپاس .
    \"yes\"
    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0